Személyes márkaépítés
„Aki akar, azt viszi a sors, aki nem, azt sodorja” Lucius Annaeus Seneca
Személyes munkaerőpiaci márkánk
Fontos, hogy mások rólunk alkotott vélekedése támogassa szakmai céljaink megvalósítását és karrierünk alakítását. Ekkor mondhatjuk, hogy személyes márkánk hiteles, erős, és egységes. Online jelenlétünk, szóbeli, írásbeli és non-verbális kommunikációnk, kapcsolati hálónk, felhalmozott munkatapasztalataink és ezek mások számára láthatóvá tétele, sikeres projektjeink, szaktudásunk híre, öltözködésünk, viselkedésünk stb. mind márkánkat építik, s ezt tudatosan is formálhatjuk.
Jóhírünk irányítására változatos eszköztár áll rendelkezésünkre, csak észre kell vennünk ezeket. Fontos, hogy tisztában legyünk célunkkal, pontos önismeretünk legyen, és felismerjük erősségeinket. A sok jó szakember között meg kell különböztetnünk magunkat az átlagtól. Segítek abban, hogy hosszú távon fenntartható, erős személyes márkát építs!
“Életünk állandó mozgás a siker és a kudarc között. Csak rajtunk múlik hogy döntően a kudarc vagy a siker térfelén mozgunk-e.”
Josef Kirschner